بیش از ۴۰۰ نفر در یک روز در غزه شهید شدند

Israel-Felestin-Jang

تازه ترین آمار اعلام شده حکایت از این دارد که بیش از ۴۰۰ نفر در یک روز در غزه شهید شدند و دو شهروند فلسطینی هم در کرانه باختری به شهادت رسیدند.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه از شب گذشته تا هم اکنون ادامه دارد.
فقط در حمله به ۴ خانه در شهر رفح، ۲۹ نفر شهید شده اند، مرکز پلیس العباس در جنوب مجتمع پزشکی شفاء نیز هدف قرار گرفته است.
بمباران یک خانه در شهر خانیونس نیز شش شهید و زخمی برجای گذاشته است. شش کودک و یک زن دیگر نیز در بمباران خانه آنها در شهر خانیونس به شهادت رسیده اند.
این در حالی است که اردوگاه الشاطی و محله الرمال شهر غزه نیز شاهد بمباران ارتش رژیم صهیونیستی بود.
براساس اعلام منابع فلسطینی، بیش از ۴۰۰ فلسطینی که اکثرا کودک و زن هستند در جریان ۲۵ مورد جنایت روز یکشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهید شدند.
در همین حال، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز دو شهروند فلسطینی را در اردوگاه الجلزون در نزدیک شهر رام الله در کرانه باختری رود اردن شهید کردند.
نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز و ضربات سنگینی به پیکر رژیم اشغالگر صهیونیستی وارد
کرده اند؛ ارتش رژیم صهیونیستی که توان مقابله با رزمندگان مقاومت را ندارد، از همان ابتدای عملیات در جنایتی آشکار اقدام به بمباران بی وقفه مناطق مسکونی، بیمارستان ها و مراکز دینی و مدارس غزه کرده که تا این ساعت ۴ هزار و ۷۴۱ فلسطینی شهید و ۱۴ هزار و
۲۴۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند. میان شهدای فلسطینی یک هزار و ۸۷۳ کودک، یک هزار و ۲۳ زن و ۱۸۷ سالخورده وجود دارد.


در این رابطه